Jäsenkortit

Jäsenkorttien hinnat, kevät -24:

Kevätkausi 80 €

Alennettu kevätkausi 65 € (eläkeläiset, yli 60-v., opiskelijat sekä nuoret 12-17 -v., työttömät ja kodinhoitotuella olevat)

Varauduthan todistamaan (kortti/todistus) oikeutesi alennettuun hintaan, kiitos!

Kertamaksu 8 € / 6 €

HIIT tunnin kertamaksu 5 €!

Kertamaksu maksetaan ohjaajalle ennen tuntia tai tilille etukäteen (viitenumero 19237 tai viestiin teksti mille tunnille osallistut), jolloin näytä kuitti puhelimesta tai printattuna.

Jäsenkortin ostaminen:

1. Ilmoittaudu jäseneksi valitsemalla kevätkausi go.hoika.net- sivujen kautta. Jos et tiedä tunnuksiasi, olethan meihin yhteydessä sähköpostilla, niin tarkistetaan asia. Jos sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy ja luo itsellesi tunnukset. Ilmoittautuminen onnistuu myös sähköpostilla "haminan.naisvoimistelijat@gmail.com".

2. Maksa jäsenmaksu tilille, viitenumero 19224 tai sähköisillä liikuntaeduilla. Jos haluat maksaa käteisellä tai paperisilla liikuntaseteleillä, maksaminen hoituu jäsenkortin noudon yhteydessä.

3. Sovi sähköpostilla tai viestillä jäsenkortin noutamisesta jonkin tunnin yhteyteen.

Maksutavat:

Huomioithan, että pankkikortti ei käy maksuvälineenä!

• tilille FI38 5506 0040 0470 01 ja kuittia (voit myös näyttää maksun puhelimesta) vastaan jäsenkortin lunastus (viitenumero 19224)
  • käteinen
  • Smartum