Yleisiä ohjeita

VOIT OSALLISTUA VAIKKA JOKA VIIKKO ERI TUNNEILLE JA PÄÄSÄÄNTÖISESTI TUNNEILLEMME EI TARVITSE ILMOITTAUTUA. POIKKEUKSENA KUNTOSALICIRCUIT JA VESIJUMPPA, JOIHIN ILMOITTAUDUTAAN JOKA VIIKKO ERIKSEEN. Lisätietoa ilmoittautumisesta löydät "Ohjelma-Ilmoittautuminen"- sivustolta.

* Linnoituksen päiväkodilla ovet ovat lukossa tuntien aikana, ohjaaja avaa ovet n. 5-10 min ennen tunnin alkua. Jos tulet myöhässä, soita ovikelloa! Sisäänkäynti sisäpihan eli liikuntahallin puolelta, rappusten vierestä. Linnoituksen päiväkodilla tarvitset oman jumppamaton.

* Vesijumppa: ohjaaja jakaa rannekkeet n. 10-15 min ennen tunnin alkua uimahallin kahviossa. Erillistä uimahallin maksua ei tarvitse maksaa vaan tunnille osallistutaan jäsenkortilla tai kertamaksulla ohjaajalle. Pyydettäessä näytäthän osallistumiseen oikeuttavan sähköpostin ohjaajalle.

* Kuntosalicircuit: voit mennä suoraan ylös pukuhuoneeseen vaihtamaan vaatteet, mutta jos haluat käydä suihkussa tai kaapin itsellesi, pyydä ranneke kassalta ja sano, että olet tulossa circuit tunnille. Erillistä kuntosalimaksua ei tarvitse maksaa vaan tunnille osallistutaan jäsenkortilla tai kertamaksulla ohjaajalle.

* Liikuntahalli: tunnit pidetään peilisalissa, joka sijaitsee vahtimestereiden kopista oikealla. Voit käydä vaihtamassa vaatteet pukuhuone 7:ssa. Liikuntahallilla on myös jumppamattoja lainaan eli et välttämättä tarvitse omaa.