Ilmoittautuminen

1. Jäseneksi ilmoittautuminen tapahtuu go.hoika.net-sivujen kautta. Valitse joko vuosikortti tai syys/kevätkausi. Luothan tunnukset vain kerran (päivitä esim. osoitteen- tai sähköpostin muutokset, älä luo uusia tunnuksia), jotta tiedotteet tulevat perille ja ilmoittautumiset viikkotunneille onnistuvat. Lisätietoja "Jäsenkortit ja hinnat- sivulta".

2. Kuntosalicircuit ja vesijumpat vaativat ilmoittautumisen go.hoika.net-sivuston kautta välineiden riittävyyden ja turvallisuuden vuoksi.

Ilmoittautuminen alkaa joka viikko erikseen aina viikkoa aikaisemmin, esim. perjantain vesijumppaan voi ilmoittautua edellisen viikon perjantaina klo 20 alkaen. Muille tunneille voit osallistua ilman ilmoittautumista näyttämällä jäsenkorttia tai maksamalla kertamaksun tunnin alussa. Jos tunneilla on tilaa, voi tunneille osallistua myös ilman ilmoittautumista. Ensisijaisesti paikat on kuitenkin varattu ilmoittautuneille.

Jos tunti ei näy ilmoittautumisessa, syynä on se, että ryhmän lisäksi myös varapaikat (10 kpl) on täynnä. Tällöin jumppa poistuu ilmoittautumislistalta näkyvistä.

Muistattehan, että jonosta siirretään jumppaajia tunnille aina, kun joku peruu tulonsa: seuratkaa siis sähköpostia melkein tunnin alkuun asti! Jos ette pysty seuraamaan sähköpostia, poistakaa itsenne jonosta. Niin kauan, kun jonoa tunnille on, perumattomasta tunnista seuraa seuraavalle viikolle ilmoittautumiskielto! Tämä reiluuden nimissä :)

Jos sinulla ei ole nettiyhteyttä, voit myös ilmoittautua/perua osallistumisesi tekstiviestillä.

TUNNUSTEN LUOMINEN

Mene osoitteeseen https://go.hoika.net  ja kirjoita seuran nimi -> Go -> pääset sisäänkirjautumissivulle.

• ensimmäisellä kirjautumiskerralla rekisteröidy. Muista sähköpostiosoite: saat viestin sähköpostiisi, kun osallistumisesi on hyväksytty tai olet päässyt jonopaikalta tunnille.
  • seuraavilla kerroilla kirjoita käyttäjätunnus ja salasana niille varatuille paikoille

TUNNEILLE ILMOITTAUTUMINEN

Valitse ILMOITTAUTUMINEN

• näytä " kaikki" tai "kaikki mihin voit ilmoittautua"
  • valitse haluamasi tunti, jos ryhmä on täynnä, voit ilmoittautua jonotuspaikalle -> jos ryhmästä vapautuu paikka, saat siitä ilmoituksen sähköpostilla
  • valitse ilmoittaudu (sininen laatikko) --> valitse hyväksy ja päätä ilmoittautuminen

OMAT TIEDOT

Henkilötiedot: pääset muuttamaan rekisteröitymisen yhteydessä antamiasi tietoja.

MUISTA KIRJAUTUA  ULOS!